Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Αγαπημένη μου ξαδερφούλα..

Αγαπημένη μου ξαδερφούλα,
πάει καιρός από τότε που τα είπαμε για τελευταία φορά.

Αυτά που έχω περάσει μαζί σου, δεν συγκρίνονται ούτε με τις στιγμές
που με έχει χαρίσει η καλύτερη μου γκόμενα
(και με έχει χαρίσει πολύ ωραίες στιγμές και αυτή η πουτάνα)
Πάντα, ξαδερφούλα μου, όταν βρισκόμαστε έχεις μια ιστορία
για να θυμόμαστε να με αφήσεις. Τι να πρωτοθυμηθώ;
Το πρώτο μου πρωτάθλημα; 
Τα πρώτα μου γαμήσια, όταν άρχισα να γίνομαι άντρας;
(δεν ήθελα να πάω στις πουτάνες. Άλλωστε, το να γαμάς την 
ξαδέρφη σου είναι μεγάλη κάβλα, έτσι με είπαν)
Ήταν το σπίτι σου πανηγύρισα τον πρώτο μου τίτλο μετά
από 16 ολόκληρα χρόνια
(και μετά πήγαν οι δικοί σου και στο γκρέμισαν,
χωρίς να έχεις εξασφαλίσει το καινούριο σου σπίτι..
Λέμε μετά για τους δικούς μας, αλλά κι οι δικοί σου καλά 
κουμάσια είναι και του λόγου τους..)
Ήσουν πάλι εσύ στο δρόμο μου λίγο πριν την επόμενη μου
κούπα, 2 χρόνια μετά
Και τώρα φαντάζομαι θα σκέφτεσαι πως η ιστορία 
επαναλαμβάνεται, και θα θες να ξαναζήσεις περσινές,
ή παλαιότερες στιγμές..

Αλλά λυπάμαι, σήμερα δεν θα στη δώσω αυτή την χαρά.
Σ' αγαπώ, σ΄εκτιμώ, αλλά σήμερα λέω να σε βυθίσω στα
προβλήματα σου, ακόμα περισσότερο, και να ασχοληθώ μετά
μόνος μου, με τα δικά μου.
Ο   Αγαπημένος σου ξάδερφος..

Το blog αυτό ασκεί από σκληρή εώς χυδαία κριτική 
στις Μπαλαδόφατσες, και σε ό,τι αυτές πρεσβεύουν.

Απόψε στις 20:00 το βράδυ όμως παίζει η ΠΑΟΚάρα μας,
σε ένα ματς που (έτσι όπως τα κατάφεραν) είναι πια ζωής ή
θανάτου. (Και εδώ που τα λέμε, η νίκη δεν εξασφαλίζει "ζωή"
από μόνη της, αλλά δε γαμείς.)
Σήμερα δεν παίζει ούτε ο Ζαγοράκης, ούτε ο Βρύζας, ούτε
ο Θλιμμένος Αρχηγός Νάνος, ούτε ο Σαχπατζίδης.

Σήμερα παίζει ο ΠΑΟΚ, στην Τούμπα με έναν από τους πλέον
σιχαμένους και ύπουλους εκπροσώπους του ΠΟΚ.

Η ΤΟΥΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΒΕΡΝΑ!
ΠΙΕΣΤΕ ΡΕΤΣΙΝΕΣ, ΤΣΙΠΟΥΡΑ, ΜΑΝΙΑΝΤΟΥ,
ΒΕΡΜΟΥΤ ΚΑΙ ΖΟΥΖΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΟ!!!
ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,
ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΗΟ ΜΑΣ!
ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ!
ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΦΩΝΗ!
ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ "ΠΑΟΚ ΟΛΕ"!
ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ!


6 σχόλια:

  1. τέλεια τα έγραψες φίλτατε, και ναι...εύχομαι να δούμε μαζί τον τελικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σύντροφε, ελέω δουλειάς και κουζίνας δεν υπόσχομαι τίποτα, αλλά θα βάλω τα δυνατά μου να κατηφορίσω στην χαβούζα.. Μαζευτήκατε πολλές πια οι προσωπικότητες που θέλω να συναντήσω εκεί κάτω.. Εσύ, ο Yuri, o amthes, ο northeagle απ'ότι κατάλαβα, κάτω μένει κι ο Καματερός.. Ας πάμε εμείς τελικό, και θα περάσουμε ΠΟΛΥ καλά..
    Να' σαι σίγουρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι είναι αυτό το ΖΟΥΖΟΥ; Επιτρέπεται στην κερκίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επιτρεπεται η ζουζου?? ε φου και φου.... prowler κατεβα θα σε περιμενω κι εγω......ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΒΑ!!!!!με η` χωρις ζουζου.αν και λεω να ανεβω εγω για να κατεβω με τις εκδρομες χαχαχαχαχα

    ρε καματερε εδωσες και σε μπατσους τις πληροφοριες?? πολλους ζηταδες ειχε στο σταθμο λαρισης.και κατι χανουμακια ακροβολισμενα.........αλλα που.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @iliaspaok4 αρχίζω και αποκτώ όλο και περισσότερα κίνητρα για να κατέβω.. Αλλά έχουμε και την πουτάνα την κουζίνα που εκείνη την εποχή (Μάϊο) θα ξεκινάνε οι εκεί αγώνες του prowler.. :( Όπως και να'χει αν τα καταφέρω, θα περάσουμε πολύ καλά όλοι μας. Και δεν χρειάζεται η ζα.. Όπως έλεγε και το μεγάλο πανί κάποτες:
    "Η ΠΡΕΖΑ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή